The Spotlight Academy

onderdeel van The Spotlight Agency



Omdat zoveel ondernemers hun weg zoeken in het creëren, bedenken en verspreiden van allerlei soorten sociale mediaberichten EN er ook een grote vraag naar hier is HOE je ze moet maken, richtte ik een eigen besloten Facebook-groep of community op.


Met trots en veel plezier presenteer ik u: THE SPOTLIGHT ACADEMY


JOIN US!

In deze community kan je als vrouwelijke ondernemer vragen stellen en zeker ook je ervaringen delen over alles wat te maken heeft met sociale media zoals Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter en nog zo veel meer. Heb je een vraag over een nieuwsbrief? Kan je zelf je ervaringen delen met Instagram of Pinterest? Misschien ben je wel gespecialiseerd in Facebookadvertenties? Ja!!! Dan moet je bij The Spotlight Academy zijn.


Ja het is gratis en het blijft gratis!



The Spotlight Academy nodigt je uit om er gezellig bij te komen, waar geen enkele vraag raar is en je elkaar als vrouwelijke ondernemer voornamelijk ondersteunt!

Ik ben Femke Vanhoutte, tekstschrijver, taalgek en ondernemer in hart en ziel. Mijn niche bestaat uit teksten schrijven voor jouw website, flyer, white paper, business development, sociale mediaberichten en nog veel meer.


Alle teksten of tekst wordt compleet seo-proof geschreven.




Wat betekent dat eigenlijk seo-proof?


Dat betekent dat Google of een andere zoekmachine jouw tekst goed kan lezen door het gebruik van keywords die ik op de juiste plekken in jouw teksten zet. Zo kan Google jouw website goed lezen en wanneer iemand dan keywords in de zoekbalk intikt om iets te kopen of om jouw service te zoeken, zal Google jouw website zichtbaar maken!


Betekent dat dan dat je op pagina 1 terecht komt als je alle keywords netjes op de juiste plek zet? Nee, helaas. Seo is een werk van lange adem. Je moet geduld hebben en er veel tijd in willen investeren. Daarnaast zijn de meeste plekken op pagina 1 van Google gevuld met bedrijven die bereid zijn om er veel geld voor te betalen. Soms wordt er tot wel 3 euro voor een keyword betaald. Even een rekensommetje: Als er op die DAG dan 800 mensen op die link klikken, kost het jou 2400 euro aan advertentiekosten. Ja, laat dat maar even bezinken.




Als copywriter heb ik zulke budgetten niet. Dus zal ik er alles aan doen om zo hoog mogelijk te scoren in Google.


Tips!

- Actief zijn op sociale media.

Dit lijkt een open deur intrappen maar als je geen tijd investeert op sociale media, creëer je geen vertrouwen en ook geen bekendheid.


- Zorg voor goede webteksten die vlot geschreven zijn. Ik kan ze schrijven voor je of ik leer het je aan hoe je het zelf kan doen!


- ook je afbeeldingen moeten keywords bevatten. Dan bedoel ik niet vooraan met een stukje tekst maar je moet je afbeeldingen een naam geven voor je ze opslaat. Zorg dat die naam uit keywords bestaat.


- Er zijn nog zoveel meer tips maar ik nodig je uit om in onze groep je vragen te stellen of je ervaringen te delen...The Spotlight Academy!


WELKOM












32 keer bekeken

©2020 by thespotlightagency.be

  • Facebook
  • Instagram